גוגל החלה להטמיע את תמונת המצב בחשבון ה- Search Console שלכם עבור ביטויים הכוללים את שם המותג (branded queries), שם האתר ואפילו ביטויים גנריים בהם תוצאת האתר מופיעה בעמוד התוצאות הראשון, כך דיווח סימון גלאווין בחשבון הטוויטר שלו.Search Console on SERP

 

 

 

תופעה זו תועדה לראשנה על-ידי מייק בלומנטל ב-7 ביולי 2017, גם כאשר גוגל עשתה מהלך דומה על Google My Business בזמנו:

 

 

 

 

 

למה גוגל עושה זאת?

כזכור, גוגל שחררה ב- 4 בספטמבר 2018 את הגרסה הכמעט-סופית שלה לסרץ’ קונסול החדש. כפי שהייתה מטרתה עם Google My Business, היא מעוניינת להגביר את שימוש היוזרים הקיימים שלה בתכנה, ולכן היא מנגישה את התכנה מעמוד תוצאות החיפוש. לעת עתה,אני לא הצלחתי לראות את התופעה החדשה בעמוד תוצאות החיפוש בישראל, אז אני יכול להניח שהתופעה לא הגיעה למחוזותינו, וכך גם דיווח בארי שוורץ בבלוג הפופולארי Search Engine Land.

האם אתם מצליחים לראות את ה- Search Console בעמוד תוצאות החיפוש עם האתר שלכם? כתבו כאן למטה בתגובות אם כן

אודות המחבר

SEO Expert at 888 Holdings

עופר לנגר, בוגר תואר שני באוניברסיטת ת"א בפקולטה לתקשורת, כיום משמש בתפקיד SEO Expert בחברת 888 אחזקות, כמי שאמון על אסטרטגיית ה- SEO של הארגון. בעבר היה VP of SEO Services ב- Angora Media Group. במסגרת תפקידו כמנהל תחום קידום אורגני, היה אחראי על קידום תאגידים כמו תנובה, דואר ישראל, תאגיד התקשורת בינת, מיטב דש, אמריקן לייזר, השף הלבן ועוד.