גוגל החלה להציג את תקציר הסרץ’ קונסול שלכם בתוצאות החיפוש עופר לנגר 9 באוקטובר 2018 חדשות גוגל 869 גוגל החלה להטמיע את תמונת המצב בחשבון ה- Search Console שלכם עבור ביטויים הכוללים את שם המותג (branded queries), שם האתר ואפילו ביטויים גנריים בהם תוצאת האתר מופיעה בעמוד התוצאות הראשון, כך דיווח סימון גלאווין בחשבון הטוויטר שלו. Not seen this before, Search Console metrics directly in the SERP when you perform a query. @rustybrick is this new? pic.twitter.com/I6o8Wig3hy — Simon Glanville (@simon_glanville) 4 באוקטובר 2018 תופעה זו תועדה לראשנה על-ידי מייק בלומנטל ב-7 ביולי 2017, גם כאשר גוגל עשתה מהלך דומה על Google My Business בזמנו: למה גוגל עושה זאת? כזכור, גוגל שחררה ב- 4 בספטמבר 2018 את הגרסה הכמעט-סופית שלה לסרץ’ קונסול החדש. כפי שהייתה מטרתה עם Google My Business, היא מעוניינת להגביר את שימוש היוזרים הקיימים שלה בתכנה, ולכן היא מנגישה את התכנה מעמוד תוצאות החיפוש. לעת עתה,אני לא הצלחתי לראות את התופעה החדשה בעמוד תוצאות החיפוש בישראל, אז אני יכול להניח שהתופעה לא הגיעה למחוזותינו, וכך גם דיווח בארי שוורץ בבלוג הפופולארי Search Engine Land. האם אתם מצליחים לראות את ה- Search Console בעמוד תוצאות החיפוש עם האתר שלכם? כתבו כאן למטה בתגובות אם כן