גוגל הוסיפה פיצ’ר חדש לעמוד תוצאות החיפוש, המציג את התשובה הטובה ביותר מבין סדרה של מספר תשובות לשאלה הנשאלת. זאת, כמובן רק מאתרים מסוג “שאלות-תשובות”. הנה דוגמה מאתר סטאקאוורפלו הפופולארי, כפי ששיתף אלכסיס סאנדרס בטוויטר ופורסם על-ידי דה.סם.פוסט.

 

בנוסף להבלטת התשובה הטובה ביותר, גוגל מציגה גם את כמות האנשים שהצביעו עבור התשובה. גוגל מציגה סניפט לכל תשובה ומציגה זאת
בתוך קרוסלה – פורמט שגוגל משתמשת בו הרבה בהינתן מספר אפשרויות. כפי סדאנדרס מצביע, העמוד משתמש בסכמה לעמודי שאלות תשובות.

 

שאלות תשובות בגוגל

 

 

להלן הקישור לסכמות:

להלן קטע קוד סכמת ה- QAPage שהופיעה בדוגמה אליה התייחסתי במאמר זה:

<html itemscope itemtype=”http://schema.org/QAPage“>
<head>
<title>neural network – TensorFlow: what&#39;s the difference between sparse_softmax_cross_entropy_with_logits and softmax_cross_entropy_with_logits? – Stack Overflow</title>
<link rel=”shortcut icon” href=”https://cdn.sstatic.net/Sites/stackoverflow/img/favicon.ico?v=4f32ecc8f43d”>
<link rel=”apple-touch-icon image_src” href=”https://cdn.sstatic.net/Sites/stackoverflow/img/apple-touch-icon.png?v=c78bd457575a”>
<link rel=”search” type=”application/opensearchdescription+xml” title=”Stack Overflow” href=”/opensearch.xml”>
<meta property=”og:type” content=”website”/>
<meta property=”og:url” content=”https://stackoverflow.com/questions/37312421/tensorflow-whats-the-difference-between-sparse-softmax-cross-entropy-with-logi”/>
<meta property=”og:image” itemprop=”image primaryImageOfPage” content=”https://cdn.sstatic.net/Sites/stackoverflow/img/[email protected]?v=73d79a89bded” />
<meta name=”twitter:card” content=”summary”/>
<meta name=”twitter:domain” content=”stackoverflow.com”/>
<meta name=”twitter:title” property=”og:title” itemprop=”title name” content=”TensorFlow: what&#39;s the difference between sparse_softmax_cross_entropy_with_logits and softmax_cross_entropy_with_logits?” />
<meta name=”twitter:description” property=”og:description” itemprop=”description” content=”I recently came across tf.nn.sparse_softmax_cross_entropy_with_logits and I can not figure out what the difference is compared to tf.nn.softmax_cross_entropy_with_logits.
Is the only difference that ” />
<script src=”https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.12.4/jquery.min.js”></script>
<script src=”https://cdn.sstatic.net/Js/stub.en.js?v=750c13cfbea4″></script>

 

 

כך אמר גארי איליס בשנה שעברה:

“בשנה הבאה, יהיו שני דברים בהם אנו רוצים להתמקד. הראשון, הוא נתונים מובנים. תוכל לצפות ליישומים נוספים עבור נתונים מובנים, יותר דברים כמו עבודות, כמו מתכונים, כמו מוצרים וכדומה.” זו דוגמה נפלאה לאופן בו גוגל עושה שימוש בסכמות.

 

אני הייתי הולך צעד אחד קדימה וממליץ לכל בעל אתר או ממטב למנועי חיפוש (מקדם אתרים), לנסות למצוא את הסכמה שיכולה להסביר בצורה הטובה ביותר למנועי החיפוש אילו ישויות ואילו מאפיינים מרכיבים את סוגי הנתונים המוצגים באתר שלו בצורה הטובה ביותר. כפי שוודאי ידוע לממטבי-חיפוש וותיקים, לא לכל סוג של אתר קיימת סכמה התאפשר לו להציג את האתר שלו בצורה מקורית וייחודית במנוע החיפוש, אולם גם אם מצאתם סכמה הקרובה לתיאור היישויות והמאפיינים אצלכם באתר בצורה טובה יותר – זה עדיף מאשר לא להשתמש בסכמה כלל. כפי שראיתי בדוגמאות רבות, ברגע שגוגל מפתחת פיצ’ר חדש למנוע החיפוש (כמו זה המופיע במאמר הנוכחי), היא יודעת לשאוב את הנתונים מהסכמות הקיימות באתר, גם אם הן לא הסכמות המדויקות ביותר.

אודות המחבר

SEO Expert at 888 Holdings

עופר לנגר, בוגר תואר שני באוניברסיטת ת"א בפקולטה לתקשורת, כיום משמש בתפקיד SEO Expert בחברת 888 אחזקות, כמי שאמון על אסטרטגיית ה- SEO של הארגון. בעבר היה VP of SEO Services ב- Angora Media Group. במסגרת תפקידו כמנהל תחום קידום אורגני, היה אחראי על קידום תאגידים כמו תנובה, דואר ישראל, תאגיד התקשורת בינת, מיטב דש, אמריקן לייזר, השף הלבן ועוד.