זהו מדד הבוחן מהו היחס בין כמות האתרים המקשרים לעמוד מסוים שהינם גם מהנישה של הדומיין לבין כמות כל הקישורים שהאתר מקבל. “העיקרון שעומד מאחורי נכונות מדד ה- Trust Ratio הוא שכאשר Citation Flow גבוה ו- Trust Flow נמוך, משמעות הדבר שאותו עמוד נבדק מקבל קישורים עם הרבה מיץ [מיץ קישורים] או כוח אבל עם אמינות מאד נמוכה לאותם קישורים. לרוב, משמעות הדבר היא שהאתר השיג קישורים מאיזורים “ספאמיים” ברשת שאינם מקושרים לאתרים סמכותיים. לעומת זאת, אם לאתר יש ציון גבוה במדד ה- Trust Flow וציון נמוך במדד ה- Citation Flow, משמעות הדבר היא שקישורים המצביעים על העמוד הם מאד אמינים”, אך איך לו הרבה קישורים שכאלה. לכן המצב האידיאלי הוא להשיג ציונים גבוהים בשני המדדים הללו ושהציון הזה ישאף כמה שיותר קרוב ל- 1; משמעות הדבר במקרה הזה הוא שיש הרבה אתרים אמינים שמקשרים לעמוד הנבדק, וגם אותם אתרים קשורים לנישה שבו הדומיין עוסק.
Trust Ratio = Trust Flow / Citation flow

TR → 1

אודות המחבר

SEO Expert at 888 Holdings

עופר לנגר, בוגר תואר שני באוניברסיטת ת"א בפקולטה לתקשורת, כיום משמש בתפקיד SEO Expert בחברת 888 אחזקות, כמי שאמון על אסטרטגיית ה- SEO של הארגון. בעבר היה VP of SEO Services ב- Angora Media Group. במסגרת תפקידו כמנהל תחום קידום אורגני, היה אחראי על קידום תאגידים כמו תנובה, דואר ישראל, תאגיד התקשורת בינת, מיטב דש, אמריקן לייזר, השף הלבן ועוד.