זהו מדד השייך לתכנת הניתוח MajesticSEO, הוא מדד המבוסס על איכות בסקאלה שבין 0-100. מג’סטיק מנטרת אתרים ובוחנת אותם על סמך ביקורת ידנית ואוטומטית. המדד בוחן את הקישורים המגיעים לאתר ואת הנישה אליה הם קשורים. לדוגמה, אתר בתחום הבריאות המקבל לינקים מנישת הפיננסיים יזכה ככל הנראה לציון נמוך במדד. אתר המקושר לאתרים אמינים – כאלו שקיבלו קישורים מאתרים עם ציון גבוה, יזכה גם הוא בציון גבוה, בעוד אתר עם קישורים מאתרים שקיבלו ציון נמוך במדד, יזכה גם הוא לציון נמוך. “Trust Flow הוא מספר המנבא כמה אמין עמוד מסוים בהתבסס על איך אתרים אמינים נוטים לקשר לשכנים אמינים”.

אודות המחבר

SEO Expert at 888 Holdings

עופר לנגר, בוגר תואר שני באוניברסיטת ת"א בפקולטה לתקשורת, כיום משמש בתפקיד SEO Expert בחברת 888 אחזקות, כמי שאמון על אסטרטגיית ה- SEO של הארגון. בעבר היה VP of SEO Services ב- Angora Media Group. במסגרת תפקידו כמנהל תחום קידום אורגני, היה אחראי על קידום תאגידים כמו תנובה, דואר ישראל, תאגיד התקשורת בינת, מיטב דש, אמריקן לייזר, השף הלבן ועוד.