זהו מדד המשקק לציון איכות לאתרים, שפותח על ידי Moz, ומטרתו לחזות עד כמה גבוה יהיה דירוגו של אתר בעמוד תוצאות החיפוש (SERPs). הציון של המדד נע בין 1 ל- 100, וככל שהציון קרוב יותר ל- 100 כך סיכוי של אתר להיות מדורג טוב יותר בתוצאות החיפוש. הציון המשוקלל מחושב על ידי הערכת הקישורים המקשרים לעמוד, מספר הקישורים הכולל להם זוכה האתר, MozRank, MozTrust וכדומה. ציון זה משמש להשוואת אתרי אינטרנט או מעקב אחר “כוח הדירוג” של אתר לאורך זמן.

אודות המחבר

SEO Expert at 888 Holdings

עופר לנגר, בוגר תואר שני באוניברסיטת ת"א בפקולטה לתקשורת, כיום משמש בתפקיד SEO Expert בחברת 888 אחזקות, כמי שאמון על אסטרטגיית ה- SEO של הארגון. בעבר היה VP of SEO Services ב- Angora Media Group. במסגרת תפקידו כמנהל תחום קידום אורגני, היה אחראי על קידום תאגידים כמו תנובה, דואר ישראל, תאגיד התקשורת בינת, מיטב דש, אמריקן לייזר, השף הלבן ועוד.