זהו מדד המיוצג על ידי “מספר המנבא עד כמה עשויה להיות משפיעה כתובת URL מסוימת, בהתבסס על כמה עמודים מקשרים אליה”. בשונה מ- Trust Flow, מדד זה בוחן יותר את כמות הקישורים, ולא את הנישה. כך לדוגמה, אתר המקבל המון קישורים מאתרים שונים בנישות שונות, עשוי לקבל ציון גבוה במדד זה.

אודות המחבר

SEO Expert at 888 Holdings

עופר לנגר, בוגר תואר שני באוניברסיטת ת"א בפקולטה לתקשורת, כיום משמש בתפקיד SEO Expert בחברת 888 אחזקות, כמי שאמון על אסטרטגיית ה- SEO של הארגון. בעבר היה VP of SEO Services ב- Angora Media Group. במסגרת תפקידו כמנהל תחום קידום אורגני, היה אחראי על קידום תאגידים כמו תנובה, דואר ישראל, תאגיד התקשורת בינת, מיטב דש, אמריקן לייזר, השף הלבן ועוד.