גוגל מאפשרת להפעיל את פיצ’ר השיחה בין לקוחות לעסקים דרך גוגל מיי ביזנס. במסך למטה רואים איך פרופיל עסקי נראה מבפנים אחריי שהופעל פיצ’ר השיחה וזה כולל את האפשרות לשנות את ההודעה הראשונית שיוצרת איגייג’מנט עם הלקוח שכרגע מעוניין לשלוח הודעה לעסק שלכם.

וזה לא הכל! גוגל מנגישה את הפיצ’ר הזה דרך “גוגל מפות”. כלומר, לחיצה על עסק תפתח אפשרות נוספת בסרגל הימני שתאפשר יצירת קשר של שיחה עם העסק.

ויש עוד! בהמשך גוגל תאפשר לבעלי עסקים לקבל אנליזה הכוללת את מספר הפעמים שלקוחות לחצו על כפתור ההודעה לעסק שלכם וכמות השיחות שנוצרו בעקבות זאת.

אודות המחבר

SEO Expert at 888 Holdings

עופר לנגר, בוגר תואר שני באוניברסיטת ת"א בפקולטה לתקשורת, כיום משמש בתפקיד SEO Expert בחברת 888 אחזקות, כמי שאמון על אסטרטגיית ה- SEO של הארגון. בעבר היה VP of SEO Services ב- Angora Media Group. במסגרת תפקידו כמנהל תחום קידום אורגני, היה אחראי על קידום תאגידים כמו תנובה, דואר ישראל, תאגיד התקשורת בינת, מיטב דש, אמריקן לייזר, השף הלבן ועוד.