בפוסט שפורסם בפורום לבעלי אתרים של גוגל דווח על הכלי החדש לבדיקת תוצאות עשירות. זאת על מנת לאפשר למנהלי, בעלי ומקדמי אתרים לבחון את "המידע המובנה" באתרים שלהם. חשוב לי להדגיש, שזהו שדרוג לכלי הישן והמוכר שלהם, ולא כלי חדש לגמריי.

כלי הבדיקה החדש מתמקד בסוגי נתונים מובנים הראויים להיות מוצגים כתוצאות עשירות. הכלי מאפשר לבעלי אתרים לבדוק את כל מקורות הנתונים בעמודי האתר, כגון JSON-LD (אשר מומלץ על ידי גוגל), Microdata, או RDFa. הכלי החדש מספק שיקוף מדויק יותר לנראות של דף מסוים בעמוד תוצאות החיפוש וכולל טיפול משודרג עבור Structured Data הנמצא בתוכן הנטען באופן דינמי. הבדיקות כרגע הן רק עבור מתכונים, משרות, סרטים וקורסים נתמכים – "אבל זה רק צעד ראשון, אנחנו מתכננים להרחיב עם הזמן", טוענים בגוגל.

ew-structured data testing tool

 

הבדיקה היא דיי פשוטה – מכניסים את כתובת האתר ובוחנים את הצגתה. אם תהינה בעיות הן יודגשו באיזור הבעייתי בקוד. כפתור מעניין מאד שכדאי לשים אליו לב הוא כפתור השיתוף המופיע בצד הימני למטה, המאפשר לכם לשתף את התוצאות עם עמיתיכם. כמו-כן, תוכלו להשתמש בכפתור ה- Preview על מנת לראות את כל התוצאות העשירות עבורן ראוי העמוד להיות מוצג. כתפור ה- Submit יאפשר לכן לאחזר את העמוד ולאנדקס את העמוד בתוצאות החיפוש.

 

בהקשר זה אני ממליץ לכם בחום לקרוא את המאמר המקיף שכתבתי בנושא – "איך לגרום לאתר שלכם להופיע כתשובה ישירה בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל?"

 

עוד מחקר חשוב לקריאה שערכתי – "עד כמה חדרו תשובות ישירות לעמוד התוצאות? השוואה בין ישראל לאנגליה"

אודות המחבר

SEO Expert at 888 Holdings

עופר לנגר, בוגר תואר שני באוניברסיטת ת"א בפקולטה לתקשורת, כיום משמש בתפקיד SEO Expert בחברת 888 אחזקות, כמי שאמון על אסטרטגיית ה- SEO של הארגון. בעבר היה VP of SEO Services ב- Angora Media Group. במסגרת תפקידו כמנהל תחום קידום אורגני, היה אחראי על קידום תאגידים כמו תנובה, דואר ישראל, תאגיד התקשורת בינת, מיטב דש, אמריקן לייזר, השף הלבן ועוד.