גוגל עדכנה שהיא כעת יכול לאנדקס תוכן אפליקטיבי-בלבד באנדרואיד, כלומר, תוכן שקיים רק בתוך האלפיקציה ושאין לו עמוד אינטרנט מקביל. יותר מכך, גוגל תעשה מעין שידור לתוכן מאותן אפליקציות מבלי להכריח את
הגולשים להוריד את האפליקציה.

באוקטובר 2013 היינו גם יכולים להינות מעמוד תוכן ולפתוח אותו באפליקציה, אך היינו יכולים לעשות זאת רק עם הייתה לו גם גרסה וובית.

כפי שציין בארי שוורץ, כיום גוגל עורכת גרסה נסיונית לחידוש הזה, והיא עושה זאת רק ב- 9 אפליקציות ספציפיות ועבור תוצאות באנגלית (ארה”ב):

  • Chimani
  • Daily Horoscope
  • Gormey
  • Hotel Tonight
  • My Horoscope
  • New York Subway
  • Useful Knots
  • Visual Anatomy Free
  • Weather Channel

כלומר, במידה שהורדתם את האפליקציות הללו גוגל גוכל להעביר אתכם לתוצאות באפלקציות הללו. במידה שלא, אז לא תוכלו לראות את התוצאות הללו בכרום. זה קשור לפיצ’ר שנקרא “App Streaming” שגוגל בוחנת את האפקטיביות שלו וההשפעה שלו בתוך האינטראקציה עם הגולשים.

לאלו מכם ששואלים את עצמם: איך אני יכול לכלול את האפליקציה שלי גם כך שתוצאות רלוונטיות תוצגנה מתוך האפליקציה הישר אל תוצאות החיפוש? התשובה היא שכרגע אין הרבה מה לעשות, אבל ברגע שגוגל תשחרר גרסה סופית של העדכון הזה, לא תצטרכו לעשות הרבה מלבד להשתמש ב- API לאינדוקס אפליקציות. כך גוגל תכניס אתכם לעמוד תוצאות החיפוש.

אודות הכותב

SEO Expert at 888 Holdings

עופר לנגר, בוגר תואר שני באוניברסיטת ת"א בפקולטה לתקשורת, כיום משמש בתפקיד SEO Expert בחברת 888 אחזקות, כמי שאמון על אסטרטגיית ה- SEO של הארגון. בעבר היה VP of SEO Services ב- Angora Media Group. במסגרת תפקידו כמנהל תחום קידום אורגני, היה אחראי על קידום תאגידים כמו תנובה, דואר ישראל, תאגיד התקשורת בינת, מיטב דש, אמריקן לייזר, השף הלבן ועוד.