מארינה נורדאל פרסמה בפורום העזרה של גוגל מיי ביזנס שגוגל שחררה איזור מדריכים חדש. קטגוריית המדריכים מספקת "מאמרים קצרים שיסייעו לכם ולעסק שלכם לבנות נוכחות מקוונת משגשגת". 
באיזור החדש תמצאו מאמרים שיסבירו לכם את היתרונות של גוגל מיי ביזנס לעסקים, איך להתחיל להשתמש בכלי הזה ככלי שיווקי לכל דבר ועניין.
מחקר שנערך על ידי SearchEngineWatch גילה כי 72% מהנשאלים מאמינים לביקורות באינטרנט באותה מידה שהם מאמינים ביקורת של חבר.
בהקשר זה, גוגל מנסה לתת פייט לאתרי ביקורות ענקיים כמו ילפ האמריקאית, שמהווה היום אינדקס העסקים והביקורות הגדול בארה"ב. גוגל שואפת להנגיש את המידע על גוגל מיי ביזנס, וככל שיותר עסקים ישתמשו בכלים שלה כך גם תגדל כמות הביקורות שאנשים משאירים. 

לילפ, כך דווח במגזין המפורסם שצויין לעיל, יש אלגוריתם המתעדף את הביקורות לפי כמות התמונות שהעלה הגולש, כמות החברים שיש לו ולעיתים גם לפי הסימפטיות של הביקורת. כן, ילפ לא תציג את כל הביקורות. מצד אחד, ימנעו מהצגה של ביקורות שליליות, מצד שני לא יאפשרו הצגה של ביקורות מחמיאות כאשר יש חשד לקשר בין הלקוח לבעל העסק.

גוגל, כמנוע ביקורות עדיין לא משתווה לילפ, אולם הצפי שממש בקרוב היא תעקוף את ילפ בעיקר בגלל היותה מנוע החיפוש המוביל לתוצאות שלהם, אבל גם בגלל שהיא משחררת שדרוגים ופיצ'רים חדשים בקצב מסחרר. בתצלום המסך המופיע מטה תוכלו לראות את אחד השדרוגים האחרונים – אפשרות לשאול את בעל העסק שאלות ישירות ממנוע החיפוש:

אודות המחבר

SEO Expert at 888 Holdings

עופר לנגר, בוגר תואר שני באוניברסיטת ת"א בפקולטה לתקשורת, כיום משמש בתפקיד SEO Expert בחברת 888 אחזקות, כמי שאמון על אסטרטגיית ה- SEO של הארגון. בעבר היה VP of SEO Services ב- Angora Media Group. במסגרת תפקידו כמנהל תחום קידום אורגני, היה אחראי על קידום תאגידים כמו תנובה, דואר ישראל, תאגיד התקשורת בינת, מיטב דש, אמריקן לייזר, השף הלבן ועוד.