זהו טיפ קטן ומגניב שלא כולם משתמשים בו. כאשר אתם מתבוננים על דו”ח סטטוס אינדקס של גוגל (status index report) הניחו זה לצד זה את כמות העמודים המאונדקסים באתר שלכם, אל מול כמות העמודים המאונדקסים באתרי המתחרים. לגוגל חשוב לא רק לראות כל פעם באתר שלכם עלייה בכמות העמודים המאונדקסים אלא גם לבחון אותה אל מול היצע התוכן באתר שלכם אל מול המתחרים שלכם באותה הנישה. הנה דוגמה טובה העשויה להצביע על הבעייתיות מסוימת:

האתר שלכם –

אתר מתחרה #1 – 20 עמודים מאונדקסים

אתר מתחרה #2 –  300 עמדים מאונדקסים

אתר מתחרה #3 –  280 עמודים מאונדקסים

 

בדוגמה הזו ניתן לראות כי במידה שכל התנאים האחרים שווים, לאתר שלכם יש הרבה פחות מה להציע לגולשים לעומת אתרים אחרים. ייתכן כי ההמלצה בהקשר הזה תהיה להוסיף לאתר שלכם עוד אזורי תוכן.

 

 

 

אודות הכותב

SEO Expert at 888 Holdings

עופר לנגר, בוגר תואר שני באוניברסיטת ת"א בפקולטה לתקשורת, כיום משמש בתפקיד SEO Expert בחברת 888 אחזקות, כמי שאמון על אסטרטגיית ה- SEO של הארגון. בעבר היה VP of SEO Services ב- Angora Media Group. במסגרת תפקידו כמנהל תחום קידום אורגני, היה אחראי על קידום תאגידים כמו תנובה, דואר ישראל, תאגיד התקשורת בינת, מיטב דש, אמריקן לייזר, השף הלבן ועוד.