גארי איליס, אנליסט של גוגל טרנדס בשווייץ, צייץ לאחרונה כי גוגל החלה לשלוח למנהלי אתרים את ההודעה הבאה:
"הודעות שגיאה על זחילה, אישורי בעלות חדשים, התראות על תכניות זדוניות… אנו שולחים הודעות לבעלי אתרים ואפליקציות, ואנו היינו רוצים לדעת כיצד לשפר את סוג המידע שאנו משתפים אתכם. ספרו לנו איך האינטראקציה שלכם עם ההודעות שלנו וכיצד תרצו שאנו נשפר אותן".

לציוץ של איליס היה סנונית מקדימה, שמניסוחה נדמה כי תשנה את עולם קידום האתרים. כך צייץ איליס: "בשבועות הקרובים קונסולת החיפוש (ראו ערך – וובמסטרטולס) הולכת לשנות את איך ולמי אנו שולחים הודעות."

 

 

לאחר מכן הפנה לעמוד הגוגל פלוס שלו בו הוא מפרט: "לאחר השינוי, אנו נשלח הודעות רק לבעלים הישירים של אתר מסוים; בעלים עם מאפייני הורה לא יקבלו יותר הודעות עבור נכסי הבן שלהם." בהמשך הוא מציג כמה דוגמאות מפורטות. לפרטים נוספים תוכלו לקרוא זאת כאן.

אודות המחבר

SEO Expert at 888 Holdings

עופר לנגר, בוגר תואר שני באוניברסיטת ת"א בפקולטה לתקשורת, כיום משמש בתפקיד SEO Expert בחברת 888 אחזקות, כמי שאמון על אסטרטגיית ה- SEO של הארגון. בעבר היה VP of SEO Services ב- Angora Media Group. במסגרת תפקידו כמנהל תחום קידום אורגני, היה אחראי על קידום תאגידים כמו תנובה, דואר ישראל, תאגיד התקשורת בינת, מיטב דש, אמריקן לייזר, השף הלבן ועוד.