לפי מודעה שהופיעה בפורטל הדרושים של גוגל, מסתבר שבגן עדן מחפשים מנהל SEO. אז אם אתם מחפשים עבודה בגוגל כדאי שתקראו את המודעה הבאה:

"כמנהל תכנית ה- SEO הטכני, אתם תעבדו עם צוותים בין-פונקציונליים החוצים את תחום השיווק, המכירות, פיתוח מוצר, הנדסה ועוד וזאת כדי לסייע במשיכת טראפיק אורגני ופיתוח עסקי"

בתחומי האחריות צוין:

"תדרשו לעקוב אחר פיתוחים וטרנדים בתחום ה- SEO, מנועי החיפוש והשיווק באינטרנט ולדווח על שינויים במידת הצורך […] תצטרכו לייעץ, לשתף פעולה ולסנתז משובים ממחלקות השיווק, המוצר וההנדסה וזאת כדי לשאוף לעמידה בפרקטיקות SEO הטובות ביותר"

כמה דברים מעניינים על דרישות הסף והדרישות המועדפות:

"לפחות שנתיים ניסיון ב- SEO

"ניסיון בעבודת SEO בבאק-אנד עם מרכיבים כמו: htaccess, robots.txt, metadata, אופטימיזציה למהירות אתר לטובת שיפורי פרפורמנס"

"ניסיון בכימות השפעה שיווקית, ביצועי קידום, והבנה מעמיקה בSEO טכני (מפת אתר, תקציב זחילה, קנוניקליזציה ועוד)"

כיאה לגוגל, המודעה מאד מפורטת, ואין ספק שמעבודה שכזו כל אחד שנושם קידום אתרים היה יכול להרגיש מסופק. אם אתם מכירים מישהו בתחום שמחפש עבודה, אולי כדאי שתפנו אותו לשליחת קורות חיים 😉

*מקווים שאין לכם בעיה עם רילוקיישן למאונטיין וויו, קליפורניה שבארה"ב

 

אודות המחבר

SEO Expert at 888 Holdings

עופר לנגר, בוגר תואר שני באוניברסיטת ת"א בפקולטה לתקשורת, כיום משמש בתפקיד SEO Expert בחברת 888 אחזקות, כמי שאמון על אסטרטגיית ה- SEO של הארגון. בעבר היה VP of SEO Services ב- Angora Media Group. במסגרת תפקידו כמנהל תחום קידום אורגני, היה אחראי על קידום תאגידים כמו תנובה, דואר ישראל, תאגיד התקשורת בינת, מיטב דש, אמריקן לייזר, השף הלבן ועוד.