שקיעתו של הגוגל פלוס ממשיכה להראות את אותותיה. כפי שדווח ב- Search Engine Land, פוסטים מותגיים של גוגל+ כבר לא ימשיכו להיות מוצגים ב- Knowledge Graph, ובמקום זאת הם ימשיכו
לקבל יחס שווה כמו כל העדכונים החברתיים העמוד תוצאות החיפוש. העדכון הזה הפך לרשמי החל מסוף השבוע שעבר.

אין ספק שהקרב בין פייסבוק לגוגל+ הוכרע עוד לפני שהחל. קשה מאד לגרום למשתמשי הפייסבוק "להמיר את דתם" לאו דווקא בגלל שלא יכולה לקום על פייסבוק אלטרנטיבה טובה יותר אלא דווקא בגלל שה- Comfort Zone בפייסבוק טופח ושודרג במשך כל כך הרבה זמן עד כדי כך שאין למשתמשים שום טעם לעבור לתחליף אחר שמציע אותו דבר.

לפני שבוע התקשרה אלי נציגת שירות של חברת סלולר והציע לי לעבור לחברה המתחרה. מיד שאלתי: באיזה סכום? – היא מיד השיבה סכום שהיה נוח יותר ב-2 שקלים. אמרתי לה: ממילא עוד שנה המחיר חוזר להיות אותו דבר בדיוק, אז בשביל חיסכון של 2 שקלים בחודש – הטרטור לא משתלם. כך היה כנראה גם "בקרב" בין גוגל לפייסבוק.

מה שכן, אני מאד אוהב לראות שעדיין חברות קידום אתרים מציעות קידום בגוגל+. זה בטוח עובד להן יופי.

אודות המחבר

SEO Expert at 888 Holdings

עופר לנגר, בוגר תואר שני באוניברסיטת ת"א בפקולטה לתקשורת, כיום משמש בתפקיד SEO Expert בחברת 888 אחזקות, כמי שאמון על אסטרטגיית ה- SEO של הארגון. בעבר היה VP of SEO Services ב- Angora Media Group. במסגרת תפקידו כמנהל תחום קידום אורגני, היה אחראי על קידום תאגידים כמו תנובה, דואר ישראל, תאגיד התקשורת בינת, מיטב דש, אמריקן לייזר, השף הלבן ועוד.