כולם הרי מכירים את המיתוס שאנשים חושבים שפרסום-מחדש של אותו פוסט* כמה פעמים יכול להוריד את כמות החשיפה האורגנית שלו, ואם לא מכירים את המיתוס את כולם וודאי זה מעצבן לראות כמות אינסופית של אותו פוסט עוד ועוד פעם. מתוך מחקר שפורסם לאחרונה נחשפת תופעה הפוכה – פרסום חוזר של אותו קישור דווקא מגדיל את כמות החשיפה האורגנית של הפוסט. בקידום אתרים איכות הטכניקה חשובה יותר מהכמות.
*הערה: רק לשם הנוחות, כל פעם שיופיע הביטוי "פוסט" במאמר זה, הכוונה היא לקישור למאמר שהופיע באתר שלכם ואותו אתם משתפים על מנת להגביר את כמות הכניסות האורגניות לאתר שלכם.
 
אז איך מגדילים את החשיפה האורגנית על-ידי פרסום-חוזר של פוסט? הנה 3 טיפים משמעותיים שכדאי לכם לקחת בחשבון:
  1. תדירות – צרו את אותו פוסט ב- 4 נקודות זמן שונות בחודש (למשל: שבוע ראשון, יום א', שבוע שני יום ד', שבוע שלישי יום ב', שבוע רביעי יום ה')
  2. קופי – כל פעם שיוצרים את הפוסט, התוכן (הקופי) שמופיע מעל הפוסט צריך להיות שונה, וזאת כדי שתוכלו לעשות מעין A/B Testing למה עבד טוב יותר. ההמלצה היא, שכל פעם הקופי צריך להתייחס להיבט מעניין אחר שהופיע בפוסט.
  3. מעקב – כדי שתוכלו לעקוב ולהבין איזה פוסט+קופי תפסו יותר מוטב שתשתמשו בכלי ליצירת כתובות של גוגל

דרך אגב, למי שתהה לגבי השעות הטובות ביותר,  חברת Klout הקצתה ציונים לגולשיה בהתבסס על מידת השפעתם ברשתות החברתיות. לאחר ניתוח של 144 מיליון פוסטים, ו-1.1 מיליארד תגובות, טוויטים-חוזרים ולייקים, החברה טוענת כי מצאה את הזמן הטוב ביותר לפרסום ברשתות חברתיות. הנה 2 מתובנותיה המרכזיות:

  • הסיכויי לקבלת תגובות לסטטוס גבוהים יותר במהלך השבוע, בעיקר בשעות העבודה – 9:00-15:00
  • הסיכויי לקבלת תגובות  לסטטוס גבוהים יותר לאחר שעות העבודה בין 19:00-20:00

הנה קישור למאמר מעניין על חלון הזמן המושלם לפרסום סטטוס בפייסבוק של הילה חיימוביץ מגיקטיים, והקישור למחקר עצמו.

חברים, בהצלחה בפרסום נכון יותר של פוסטים-חוזרים!

אודות המחבר

SEO Expert at 888 Holdings

עופר לנגר, בוגר תואר שני באוניברסיטת ת"א בפקולטה לתקשורת, כיום משמש בתפקיד SEO Expert בחברת 888 אחזקות, כמי שאמון על אסטרטגיית ה- SEO של הארגון. בעבר היה VP of SEO Services ב- Angora Media Group. במסגרת תפקידו כמנהל תחום קידום אורגני, היה אחראי על קידום תאגידים כמו תנובה, דואר ישראל, תאגיד התקשורת בינת, מיטב דש, אמריקן לייזר, השף הלבן ועוד.